︎2018
DERTIG – Een nieuw merk in streetware. De mannen van deze startup hadden een duidelijke visie: het starten van een webshop met frisse designs en prints die zij zelf ook graag zouden dragen.
Ze zochten een straight-forward beeldmerk welke goed werkt bij alle producten die zij verkopen: het DERTIG logo is nu een krachtig beeldmerk. Deze kan op alles binnen de startup toegepast worden: social media, shirts, stickers, labels, website, noem maar op! Door alles zwart-wit te houden, ontstaat er een herkenbare identiteit die tegelijkertijd dient als canvas voor alles wat ze wensen te verkopen.
De eerste designs variëren van merchendiseshirts tot graphic tees.
Ze zochten een straight-forward beeldmerk welke goed werkt bij alle producten die zij verkopen: het DERTIG logo is nu een krachtig beeldmerk. Deze kan op alles binnen de startup toegepast worden: social media, shirts, stickers, labels, website, noem maar op! Door alles zwart-wit te houden, ontstaat er een herkenbare identiteit die tegelijkertijd dient als canvas voor alles wat ze wensen te verkopen.
De eerste designs variëren van merchendiseshirts tot graphic tees.




© 2016 – 2019
liek van egmond
liek van egmond